شماره تماس: 0140 229 0513
جواهرات خاص برای سلیقه های خاص
شماره تماس: 0140 229 0513
جواهرات خاص برای سلیقه های خاص

معرفی انواع حلقه های نامزدی و ازدواج

معرفی انواع حلقه ازدواج

امروزه با توجه به افزایش نمونه مدل های انگشتر و حلقه های ازدواج شاید انتخاب و تصمیم گیری در این رابطه کمی دشوار باشد زیرا خرید و انتخاب حلقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعا یادآور لحظات و خاطرات شیرین شما خواهد بود.

این سری قصد داریم تعدادی از انواع مدل های رایج حلقه و انگشتر ازدواج را معرفی کنیم ، همراه ما باشید . . .

انگشتر های امرالدکات

چند سالی میشه که این مدل انگشتر طرفداران زیادی را پیدا کرده و روز به روز طرح های جدید تری از این مدل را در انواع مصنوعات اعم از انگشتر ، سرویس ، نیم ست و دستبند را شاهد هستیم و میتوان این سبک را جزء محبوب ترین ها محسوب کرد.

جهت مشاهده انگشتر های امرالدکات لطفا کلیک کنید

حلقه ازدواج امرالدکات

انگشتر های مارکیز

انگشتر های مارکیز بیشتر برای مراسم عروسی مناسب بوده و نظر و توجه همه را به خود جلب میکند و دارای سبکی فاخر و کلاسیک میباشد و از این جهت در دسته انگشتر های لوکس و گران قیمت قـرار میگیـرد.

جهت مشاهده انگشتر های مارکیز لطفا کلیک کنید

حلقه مارکیز

انگشتر های طرح مارکیز

این سبک تلفیقی کاملا مشابه انگشتر های مارکیز هست اما با این تفاوت که به جای نگین مارکیز از برلیان گرد استفاده می شود تا قیمت کاهش یابد و نمای همان انگشتر مارکیز را داشته باشد که همواره با استقبال خوبی همراه بوده و طرحی دلنشین و زیبایی را نیز به ارمغان آورده.

حلقه طرح مارکیز

انگشتر های سولیتر

و اما زیبا و ماندگار ترین حلقه جواهر ازدواج که از دیرباز تاکنون طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد که متشکل از یک پایه زیبا و تک نگین ارزشمند برلیان است و گاه این نگین با اشکال گرد ، پرنس ، اشک ، اوال ، مارکیز ، امرالد و … ساخته و طراحی میشود.

حلقه سولیتر جواهر

انگشتر های فلاور

فلاور با قرار گیری 7 عدد نگین برلیان در کنار یک دیگر تشکیل میشود و همواره میتوان این نوع انگشتر ها را جزء طرح های کلاسیک شمرد و هیچگاه قدیمی نخواهد شد و اصالت خود را حفط کرده و همچنین در طرح های سه ، پنج و هفت فلاور نیز طراحی میشود و زیبایی مختص به خود را دارد.

جهت مشاهده انگشتر های فلاور لطفا کلیک کنید

حلقه فلاور جواهر

حلقه و پشت حلقه

حلقه و پشت حلقه هم طرفداران مختص به خود را دارد و میتوان حلقه را به صورت روزمره پوشید و پشت حلقه را در کنار حلقه برای میهمانی های خاص استفاده کرد و نظر و توجه هر بیننده ای را جلب کرد ، همچنین حلقه و پشت حلقه در طرح های مختلفی اعم از فلاور ، امرالدکات ، ‌مارکیز ، سولیتر و ….. طراحی میشود .

حلقه و پشت حلقه جواهر


موارد ذکر شده بخش کوتاه و خلاصه ای از معرفی انواع حلقه ها میباشد و جهت انتخاب حلقه مناسب بهتر است که در هنگام خرید مشاوره و راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

الویت اول شرکت جواهری پورشعبان ارائه مشاوره به مشتریان خود است و شما عزیزان نیز میتوانید به صورت آنلاین مشاوره برای خرید دریافت کنید.
راه های ارتباطی :
1- بخش چت آنلاین سایت
2- در واتساپ با شماره 09150013651 در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *