شماره تماس: 0140 229 0513
جواهرات خاص برای سلیقه های خاص
شماره تماس: 0140 229 0513
جواهرات خاص برای سلیقه های خاص

سنگ ماه تولد فروردین

الماس ، یکی از گرانبها ترین و زیبا ترین سنگ های موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار می کند.

این سنگ اعتماد به نفس را افزایش می دهد و احساس شکست ناپذیری را در انسان تقویت میکند .
الماس یکی از قدیمی ترین سنگ های موجود در طبیعت است که خاصیت تصفیه کنندگی دارد و نیز همچنین کارایی و قدرت سنگ های دیگر را افزایش میدهد ، فراموش نکنید متولد هر ماهی هستید و از هر سنگی که استفاده میکنید افزودن الماس به گردنبند خود ر از یاد نبرید.

از دیگر سنگ های متولدین فروردین میتوان ، جاسپر ، آکوارین ، یشم ، اپال ، حدید و … را نام برد .

یکی دیگر از خصوصیات الماس ، درخشش و سختی آن است و در حقیقت کلمه الماس از کلمه یونانی “adamas” گرفته‌شده است که به معنی “نشکن” و «شکست‌ناپذیر» است. گفته می‌شود که نشان‌دهنده فراوانی، قدرت و شجاعت است. الماس سخت‌ترین ماده طبیعی جهان است که دارای ساده‌ترین ساختار شیمیایی در بین کانی‌ها هست (متشکل از کربن خالص). انسان همیشه شیفته سنگ‌های قیمتی بوده و الماس در میان همه آن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. این سنگ گران‌بها ازنظر تاریخی با تاریخ بشریت پیوند خورده است.
از قدیم‌الایام مردم برای نشان دادن وفاداری از الماس استفاده می‌کنند. این سنگ به‌عنوان علامت ازدواج، عشق و صداقت در سطح جهانی پذیرفته‌شده است. ملاحظه کرده‌اید که از این گوهرسنگ در حلقه‌های نامزدی و ازدواج بسیار استفاده می‌شود.

خواص و باورهای سنگ الماس

الماس نمایانگر عشق جاودانی است. الماس علاوه بر اینکه سنگ ماه تولد فروردین است، هدیه انتخابی برای جشن‌های ازدواج نیز به شمار می‌رود؛ و البته، امروز حلقه نامزدی الماس به سمبل جهانی عشق و ازدواج تبدیل‌شده است.

باگذشت قرن‌ها، سنگ ماه تولد فروردین، الماس به‌عنوان پادزهر برای مسمومیت و محافظت در برابر طاعون به کار گرفته می‌شد. برخی ادعا می‌کنند که این سنگ باعث افزایش طول عمر، قدرت، زیبایی و شادی است. الماس تقویت‌کننده فعالیت اعضای تصفیه‌کننده و دفعی بدن بوده تا آن حد که مانع تشکیل سنگ در ارگان‌ها می‌گردد.
الماس امروز به‌عنوان پشتوانه مالی و سرمایه‌گذاری درازمدت از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *